Magdalena Kordel ***NIECO DZIENNIK, CZYLI TWOJE PIĘKNE CHWILE***


          Autor: Magdalena Kordel

          Tytuł: Nieco dziennik, czyli Twoje piękne chwile

          Wydawnictwo: Znak

          Rok wydania: 2018

          Liczba stron: 300






O AUTORCE 


 http://magdalenakordel.blogspot.com
Magdalena Kordel urodziła się w 1978 roku. Autorka powieści obyczajowych i romantycznych. Pisarka przyznaje, że zaczęła pisać, by poradzić sobie z traumatycznymi przeżyciami. Zadebiutowała powieścią 48 tygodni. Obecnie mieszka w Otwocku. Aktualnie pracuje nad kolejną książką z serii Malownicze. Dzięki jej blogowi początkujący pisarze mają szansę wydać książkę. Przy tworzeniu Nieco dziennika, czyli twoich pięknych chwil, pomagała jej córka, Zuza Kordel.





Kalendarz, planner, dziennik i pamiętnik w jednym?
 Mówią, że co za dużo to nie zdrowo, jednak w tym przypadku to powiedzenie się nie sprawdza.



Uwielbiam wszelkiego rodzaju kalendarze, plannery, zeszyty z pięknymi okładkami, notesy i wiele innych papierowych akcesoriów, bez których nie mogę się obyć. Mój problem polegał na tym, że zwiedziona tymi wszystkimi cudami kupowałam jak rasowy zakupoholik wszystko. W tym roku postanowiłam to zmienić, ponieważ wszelkie moje zapiski były rozłożone w cały świat i nawet mnie ciężko było się połapać, co i gdzie zapisałam. A jak jeszcze przyszło mi to wszystko nosić w torebce... Pff... To, że przeciętna kobieca torebka jest w stanie pomieścić wszystko, łącznie z meblościanką prababci jest wiadome, jednak naderwane ramię zmusiło mnie do zmian. I tak o to w moje ręce trafiła nowość od wydawnictwa Znak, Nieco dziennik, czyli twoje piękne chwile autorstwa Magdaleny Kordel. 


Na pierwszy rzut oka widać, że Nieco dziennik... został stworzony z myślą o kobietach, ponieważ okładka ma motyw kwiatowy, a wewnątrz królują dwa kolory: biel i róż. Autorka stworzyła fantastyczną rzecz, bowiem jej najnowsze dzieło łączy w sobie kalendarz, planner, dziennik, notes i pamiętnik w jednym. Każdy użytkownik może według własnego pomysłu zagospodarować go w najwygodniejszej sobie formie. Kolejny plus jest taki, że  kalendarz można używać w dowolnym roku. Podane są jedynie daty, bez uwzględnienia dni tygodnia. Ogromnym plusem jest dla mnie to, że jest wiele miejsca na notatki i osobne strony poświęcone planom i celom do realizacji. Znajduje się także wiele cytatów z książek Magdaleny Kordel, które wybrała jej córka, Zuza. Przyznam, że tej pory nie miałam styczności z twórczością pisarki, jednak czytając niektóre cytaty, mam ochotę to nadrobić.


Dla kogo skierowany jest Nieco dziennik? Dla osób, które wolą wszystkie zapiski mieć w jednym miejscu. Miłośników cytatów, i wielbicieli pastelowych kolorów. 
Osobiście wykorzystam go do planowania postów na Instagram i na bloga, zapisywania przeczytanych książek, celów, które chciałabym zrealizować w poszczególnych miesiącach oraz jako skarbnicę ulubionych cytatów. Oczywiście wykorzystam także kalendarz. Przy dzieciach trzeba pamiętać o wielu rzeczach, które ciężko spamiętać :) Dopiero niedawno zaczęłam z niego korzystać, ale już jestem z niego bardzo zadowolona. 




Za egzemplarz dziękuję:



Anna Sadowska


Zdjęcie autorki: https://www.wydawnictwoznak.pl/wydarzenie/Magdalena-Kordel-w-Rzeszowie/1884

Komentarze

Popularne posty