STEPHEN KING



Jako jeden z pierwszych pisarzy zaczął sprzedawać swoje książki w formie ebooków. 


Wydawał książki pod pseudonimem Richard Bachman.


W 1999 roku dochodzi do wypadku.
King zderza się z ciężarówką.


King podpisywał swoje powieści w jednej z księgarń w Australii. Został nierozpoznany i uznany za wandala, niszczącego książki.


Nigdy nie służył w wojsku.


Pisarz cierpi na triskaidekafobię. Oznacza to, że panicznie boi się... liczby 13.


Trafił do Księgi rekordów Guinnessa jak pisarz, który ma najwięcej zekranizowanych i zaadaptowanych powieści na świecie. 


King dokonał autocenzury książki Rage. Powodem było inspirowanie się jej treścią przez sprawców masakry w Columbine High School.


Wystąpił w reklamie American Express:





Komentarze

  1. Wooow :o Wiedziałam tylko o jednej z tych rzeczy. Co prawda wielką fanką nie jestem, ale jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu mam zamiar poszukać czegoś o innych autorach :) W zeszłym nie miałam, niestety za bardzo czasu.

      Usuń
  2. A jaka jest Twoja ulubiona książka Kinga? :)
    szkoda że nie rozwinełaś tematu bardziej :) poproszę więcej tekstu! Ja przeczytałam może 3 książki tego autora i wszystkie wspominam dobrze. "Cztery pory roku" - te opowiadania zrobiły na mnie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiona to chyba "Ręka Mistrza", ale "Pod kopułą" plasuję się równie wysoko :) Obecnie czytam "Bazar złych snów" i przyznam, że jego opowiadania też przypadły do gustu. Wezmę pod uwagę to, by bardziej rozwijać temat :) Już niebawem ciekawostki o kolejnym autorze ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty