CYTATY STYCZEŃ 2017


Pytasz czy ja to przeżyłem. Nie, ja to umarłem.
Stanisław Esden - Tempski


Gdybym mógł zmienić kalendarz, wykreśliłbym z niego listopad.
J.L.Wiśniewski, M. Domagalik "188 dni i nocy"


Przy Tobie zawsze jestem na swoim miejscu.
Piotr Adamczyk


Nie wiesz, że ludzie nie posiadają sekretów? To one posiadają ich.
Remigiusz Mróz "Behawiorysta"


Pełno cię we mnie, a przy mnie tak mało. 
Katarzyna Wołyniec 


...nosiłem wciąż fiołki. Był to rodzaj artystycznej żałoby z powodu romansu, który nie chciał umrzeć. Ostatecznie jednak umarł. Nie wiem już, co go zabiło. Zdaje mi się, że jej propozycja poświęcenia dla mnie całego świata.
Oscar Wilde "Portret Doriana Greya" 


Książki na półkach więcej mówią o człowieku niż jego życiorys zapisany odręcznie na kartce papieru.
J.L.Wiśniewski "Miłość oraz inne dysonanse"


Bolał go każdy najmniejszy mój sukces, każdy podpisany moim nazwiskiem dłuższy artykuł w gazecie, każda audycja w radiu, każda pozytywna opinia na temat mojego tekstu lub nawet polubienia na Facebooku, każdy męski, obojętnie jak niewinny, komplement pod moją fotografią, każdy program telewizyjny, podczas którego miałam według niego zbyt krótką spódnicę lub zbyt wyeksponowany biust, lub zbyt obcisłe spodnie. Był jak napiętnowany moim sukcesem. Udręczony nim, obłąkany z zazdrości o wszystkich.
J. L.Wiśniewski "Grand"


Czemu płaczesz, czy ten ktoś jest tego wart, czy naprawdę myślisz, że to koniec świata? Jutro będzie nowy dzień, jutro spotkasz kogoś, kto cię pokocha (...) Nikt nie jest w stanie kochać nas tak samo jak my. Zawsze jest coś, dla czego warto żyć. Jesteś taka piękna i nic, nikt, nigdy nie odbierze mi tego widoku, który zniknie, jak znikła łza na twoim policzku.
Katarzyna Bonda "Tylko martwi nie kłamią" 


A ja chciałem nie tylko patrzeć, ale jeszcze rozmawiać. 
Garcia Kami, Stohl Margaret "Piękne Istoty" 



A jaki cytaty spodobał się ostatnio Tobie? Pisz w komentarzu :) 


Komentarze

Popularne posty