Kate Hudson ***PRETTY HAPPY***


Tytuł: Pretty Happy
Autor: Kate Hudson
Wydawnictwo: Kobiece
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 256



Jesteś człowiekiem, nie bądź dla siebie zbyt sroga.


Poradnik autorstwa Kate Hudson zachęca do tego, by znaleźć swoje własne pretty happy. Nie jest to ślepe dążenie do doskonałości ani prób dorównania modelkom z pism, które zewsząd nas otaczają (ciężko dorównać fotoshopowi - taka moja własna uwaga). Autorka, a zarazem znana aktorka radzi, by zagłębić się w siebie i odnaleźć równowagę między duszą i ciałem. Książka skierowana jest głównie dla kobiet, jednak panowie również mogą znaleźć coś dla siebie - chociażby kilka naprawdę przydatnych, zdrowych przepisów. 

Kate pokazuje na własnym przykładzie, jak z biegiem lat osiągnęła wewnętrzną równowagę. Jej poradnik to nie rodzaj listy, w której odhacza się to, co już się zrobiło, a co jest dopiero przed nami. W każdym rozdziale poznajemy różne sposoby na to, by stać się szczęśliwym. Podane są rady pozwalające wyciszyć swój wewnętrzny temperament, masa przepisów oraz ćwiczyć, a także stwierdzenie, by nie dążyć do wyimaginowanej doskonałości. Każda z nas jest doskonała, tylko czasem o tym zapomina. 

Zauroczyły mnie fotografie przedstawione w książce. Takich uśmiechów nie da się udawać. Każda kobieta znajdzie w tym poradniku coś dla siebie. Osobiście czytało mi się go naprawdę szybko i przyjemnie. I nie czułam się jakby ktoś dawał mi jakieś wytyczne, którymi koniecznie muszę się kierować, bo inaczej jestem leniwa. Zdarzało mi się czytać takie cuda i przykro mi, ale takim poradnikom dziękuję. Jeśli poradniki to tylko w takim wydaniu jak Pretty Happy




Za książkę serdecznie dziękuję:



Anna Sadowska

Komentarze

Popularne posty