O małym pożeraczu książek!


Autor:
Emma Yarlett

Tytuł: 
Gryzak 
Księga Dinozaurów

Wydawnictwo:
Wilga

Rok wydania:
2019

Liczba stron:
39

Przedział wiekowy: 3 - 5 lat





To miała być historia o groźnych dinozaurach, ale pojawił się ON!



Małe, niepozorne stworzenie, którego ulubionym zajęciem jest... Zjadanie książek! O kim mowa? O Gryzaku - który wgryzł się w książkę o dinozaurach, którym ten fakt wcale nie przypadł do gusta. No bo jak tak można wbić się na pierwszy plan i na dodatek pozostawiać za sobą dziurawe kartki? I to nie żaden żart - na kartach tej powieści dziur nie brakuje. Tak samo jak przepięknych ilustracji przedstawionych na dość, hmmm... "grubym papierze". Dzięki niemu małe rączki młodego czytelnika nie narobią takich "szkód" jak ostre ząbki Gryzaka ;)


W tej krótkiej, bo zaledwie, prawie czterdziesto - stronicowej książce autorka, prócz zabawnych momentów z udziałem małego stwora, przemyciła wiele ciekawostek na temat dinozaurów. Także walor edukacyjny został zachowany, na dodatek ukazany w bardzo przystępny sposób. W mojej subiektywnej opinii nauka wcale nie musi być nudna. Ba! Nawet nie powinna ;) A dzieci bardziej chłoną wiedzę poprzez zabawę. Dlatego bardzo mnie cieszy, że coraz więcej książek jest wydawanych w kreatywny sposób z zabawnym akcentem.


Książka skierowana jest dla dzieci w wieku od trzech do pięciu lat, ale wydaję mi się, że i trochę starsze dzieci spędzą przy niej przyjemnie czas. Gryzak. Księga Dinozaurów to doskonała pozycja książkowa dla dzieci, które uwielbiają dinozaury. Przyznam, że ja, jako rodzic również nie raz uśmiechnęłam się w trakcie jej lektury, gdy czytałam ją synowi. Święta coraz bliżej, więc jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent, być może właśnie Gryzak będzie idealnym na niego pomysłem :)





Za egzemplarz dziękuję:






Anna Sadowska



Komentarze

Popularne posty