CYTATY CZERWIEC 2017



1. Potwory umysłu są znacznie gorsze niż te istniejące naprawdę. 
Strach, zwątpienie i nienawiść okaleczyły więcej osób niż jakiekolwiek zwierzęta.
Christopher Paolini - Brisingr 



2. Twój dom jest tam, gdzie twoje książki.
Kerstin Gier - Silver



3. Ludzie uwielbiają być ranieni. Odruchowo i posłusznie idą tam, gdzie jest ból. Kojarzą go z bezpieczeństwem. Mylą z miłością.
Jakub Żulczyk - Ślepnąc od świateł



4. Może za często do niej dzwoniłem. Może powiedziałem jej za wiele o sobie. Może popełniłem ten błąd, przytulania się do niej w środku nocy i słuchania, jak oddycha. Może pozwoliłem sobie za bardzo przy niej odpoczywać. Może po raz pierwszy w życiu od czegokolwiek się uzależniłem.
Jakub Żulczyk - Ślepnąc od świateł 



5. Może ktoś na nią czeka w domu. Może jest z kimś po prostu umówiona. Może pójdzie dziś z kimś do łóżka. 
Nie wiem. 
Nie chcę wiedzieć.
(...) Skasowałem jej numer, ale wciąż znam go na pamięć. 
Jakub Żulczyk - Ślepnąc od świateł



6. (...) rozpłakał się. Ze swojego powodu, z jej powodu, z powodu wszystkiego, co mogłoby być, ale czego już nigdy nie będzie.
Lucinda Riley - Siedem sióstr 



7. Trzeba nam żyć, nawet gdy spadło niebo.
D.H. Lawrence - Kochanek Lady Chatterley, 1928.



8. Szczęście domaga się krótkich zdań.
Byłem szczęśliwy.
?



9. Dla ciebie jestem sobą i choć to tak mało jest, nie potrafię być przed Tobą nikim więcej.
Jeremi Przybora



10. Kaleczą się i dręczą milczeniem i słowami, jakby mieli przed sobą jeszcze jedno życie. 
Tadeusz Różewicz


A Was proszę o napisanie w komentarzu chociaż jednego cytatu, który spodobał się Wam w ostatnim czasie :) 

Komentarze

Popularne posty