***HALOWEEN BOOK TAG***


Na blogu LUSTRZANA NADZIEJA natknęłam się na książkowy tag, który bardzo mnie zainteresował. Przed Wami Halloweenowy Book Tag, który być może spodoba się i Wam. 
Zapraszam!



1. Wilkołak - książka, w której występują czworonogi.


BYŁ SOBIE PIES
Moja pierwsza myśl, gdyż czworonogów w tej książce nie brakuje. Z miłą chęcią mogę ją Wam polecić, jeśli jeszcze jej nie czytaliście. Moja pełna opinia znajduje się TUTAJ


2. Wampir - książka z dużą ilością krwawych walk.


IGRZYSKA ŚMIERCI
Nie będę zagłębiać się w szczegóły, by nie psuć radości z czytania tym z Was, którzy jeszcze nie czytali Igrzysk Śmierci. Jedynie mogę stwierdzić, że ta książka idealnie pasuje do tego punktu. Moja opinia na temat całej serii znajduje się TUTAJ


3. Cerber - książka o mitologii.


ZŁODZIEJ PIORUNA
Książka, którą dopiero zamierzam przeczytać. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii. Ciekawe czy i mnie się spodoba :)


4. Dynia - książka z denerwującymi bohaterami.


KIEDY ODSZEDŁEŚ
Mam problem z przebrnięciem przez tą książkę. Wracałam do niej kilkakrotnie, jednak dalej końca nie widać. Bohaterowie po prostu mnie irytują, a zwłaszcza główna bohaterka. Dramat! Tym bardziej, że pierwsza część bardzo mi się podobała. 


5. Cukierek albo psikus - najzabawniejsza książka.


STULATEK, KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO I ZNIKNĄŁ
Przyznam, że z tym punktem miałam mały problem. Ostatecznie zdecydowałam się na wytypowanie tej książki. Moja pełna opinia na jej temat znajduje się TUTAJ


6. Kostiumy - książka, w której bohater 
ukrywa swoje prawdziwe ja.


KLĄTWA PRZEZNACZENIA
Czasami oblicze, które pokazujemy światu, jest zupełnie inne od tego, które ukrywamy w sercu. Tak jest z pewnych bohaterem Klątwy Przeznaczenia, dlatego idealnie pasuje do tego punktu ;)


7. Koniec psot - książka, która skończyła się za szybko.


MITOLOGIA NORDYCKA
Uwielbiam książki Neila Gaimana. Mitologia nordycka skończyła się dla mnie zdecydowanie za szybko. No i tak okładka! :)


8. Apokalipsa zombie - kogo tagujesz?





Oraz wszystkich tych, którzy mają chęć na stworzenie własnego Halloweenowego Book Tagu :) Z chęcią poczytam Wasze odpowiedzi. Jeśli chcecie być dodatkowo oznaczeni przeze mnie do tego tagu, piszcie w komentarzach :)

Anna Kamińska

Komentarze

Popularne posty