[Przedpremierowo] ***MIŁOŚĆ, PO PROSTU***




Autor: Żurnalista.pl
Tytuł: Miłość, po prostu
Liczna stron: 229


Gdy czytam poezje, muszę coś poczuć. Takie wielkie "coś" w środku, które sprawia, że zapiera mi dech. "Coś" z czym się identyfikuję emocjonalnie, co sprawia, że gdy zamykam oczy znów przeżywam emocje, które czułam w danym momencie mojego życia. Miłość, po prostu to ma. Po prostu.

"Więcej jej we mnie, niż mnie w sobie."

Autor w swojej książce, poprzez wiersze, opowiada swoim czytelnikom o miłości jego życia. O miłości, która była dla niego wielka, wspaniała, niepowtarzalna... Jedyna.
Każdy wiersz to kawałek wspomnień i emocji autora, który nie może pogodzić się ze swoją stratą. Stratą największą i najbardziej niedocenianą w dzisiejszym świecie - drugiej osoby. 
Zbyt często bierzemy wszystko za pewnik - skoro coś już jest w naszym życiu, przestajemy dostrzegać w małych rzeczach niepowtarzalności. Dopiero strata uświadamia nam jak wielką cenę płacimy za własną lekkomyślność. 

Im bardziej zagłębiałam się w kolejne wiersze, tym bardziej znajdywałam w nich nie tylko miłość jaką autor obdarzył tę kobietę, ale również smutek i żal. Rozczarowanie, ale i nadzieje. Dużo smutku...

"Podobno piszę smutne wiersze,
a widziałaś kiedyś szczęśliwego poetę?"

Premiera książki Miłość, po prostu już 11 lipca 2017 roku. Z przyjemnością mogę ją polecić nie tylko osobom ze złamanym sercem. Wręcz przeciwnie - polecam ją osobom, które są szczęśliwie zakochane, mających ukochaną osobę tuż obok. Po to, by doceniali obecność tej swojej miłości. By nie zapominali, że nawet w najszczęśliwszym związku mogą pojawić się rysy. By doceniali te małe, proste rzeczy, które zauroczyły je na początku, jednak zostały przykryte codziennością. 

W komentarzach dajcie znać, co sądzicie o książce Miłość, po prostu. Czytaliście? A może macie dopiero zamiar? 

Komentarze

Popularne posty