Tarryn Fisher - BAD MOMMY - Zła mama nie taka zła


Tytuł: Bad Mommy
Autor: Tarryn Fisher
Wydawnictwo: SQN
Rok wydania (Polska): 2017
Liczba stron: 320

W dzisiejszych czasach praktycznie każdy z nas ma coś z podglądacza. Ilość kont na portalach społecznościowych typu Facebook czy Instragram są tego idelanym przykładem. 
Pomyśl - ile razy dziennie odwiedzasz je, by zobaczyć, co udostępnili Twoi znajomi, przyjaciele, idole. Ile razy zainspirowałeś/aś się pomysłem innej osoby, patrząc jedynie na dodane przez nią zdjęcie. 

Czy istnieje jeszcze granica między zwykłą ludzką ciekawością, a chorobliwym stalkowaniem? 


"Obserwowałam ludzi, 
a potem chciałam tego, czego oni chcieli."


Tarryn Fisher i bohaterka jej nowej książki Bad Mommy - Fig, potrafi zmusić czytelnika do takich refleksji. Fig jest nieszczęśliwa i chorobliwie zazdrosna. Zazdrości innym ich życia. Wszystkiego...
Pod wpływem chwili kupuje dom, który sąsiaduje z domem małżeństwa Averych. Jolene i Darius Avery wraz ze swoją uroczą córeczką Mercy Moon zaprzyjaźniają się z nową sąsiadką. Nie wiedzą jednak czy kobieta, którą wpuścili za próg swojego domu i życia jest przyjacielem, czy też wrogiem... 


"Byliśmy pokoleniem ludzi, 
którzy pragną wszystkiego, co widzą." 


Troje bohaterów.
Trzy perspektywy.
Co jest dobrze wykreowaną fikcją?
Co jest prawdą?
Jak daleko można się posunąć, by zdobyć coś, co należy do innych?

Podobało mi się to, w jaki sposób autorka przedstawiła odczucia głównych bohaterów oraz ich wzajemnych relacji. Uwielbiam thrillery psychologiczne, a Bad Mommy bez wątpienia jest jednym z lepszych, które do tej pory przeczytałam. Margo było rewelacyjne, a Bad Mommy tylko potwierdziło jak dobry warsztat pisarski posiada Tarryn Fisher.


A Wy - czytaliście już Bad Mommy
Mam do Was małą prośbę - jeśli znacie jakiś thriller psychologiczny godny polecenia to piszcie jego tytuł w komentarzach.
Z góry dziękuję :)


Anna Kamińska

Komentarze

Popularne posty