M. Domagalik, J. L. Wiśniewski ***188 DNI I NOCY***


Tytuł: 188 dni i nocy
Autor: Małgorzata Domagalik, Janusz Leon Wiśniewski
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 384


Janusz Leon Wiśniewski jest jednym z moich ulubionych pisarzy. Po przeczytaniu Samotności w sieci poszłam za ciosem i sięgnęłam po inne książki napisane przez autora. Byłam ciekawa czy pozostałe poruszą mnie równie mocno. Grand, Zespoły napięć, Los powtórzony utwierdziły mnie w przekonaniu, że przeczytam dosłownie wszystko, co zostało napisane przez tego Pana.

Małgorzata Domagalik jako pisarka jest mi mniej znana. 
Do tej pory kojarzyłam ją w głównej mierze z dziennikarstwem. 

Wymiana wiadomości pomiędzy tą dwójką zaowocowała wydaniem książki pt. 188 dni i noc, którą chciałabym Wam polecić. Przez tytułowe dni i noce Janusz Leon Wiśniewski wraz z Małgorzatą Domagalik poruszyli wiele ciekawych kwestii życiowych, miłosnych, naukowych.
Pytania jakie sobie zadawali oraz ich odpowiedzi są niebanalne i zainteresują nie tylko fanów twórczości pisarza lub dziennikarki. 
To lektura, po którą może sięgnąć dosłownie każdy. 

W planach mam nabycie innej książki tego artystycznego duetu pt. Między wierszami
Sądzę, że spodoba mi się równie mocno.


"Mężczyzna powinien zabierać kobietę do miejsc, które jej obiecał.
Szczególnie do tych, do których mieli dotrzeć nocą."

Porusza mnie to, w jaki sposób Pan Wiśniewski potrafi pisać o uczuciach. 
Zarówno o miłości, jak i o tęsknocie; samotności, ale i bliskości. 
Pani Domagalik potrafi być dociekliwa w swoich pytaniach i być doskonałym partnerem do rozmowy. 

A Wy? Czytaliście 188 dni i nocy?
Lubicie twórczość Janusza Leona Wiśniewskiego?
Piszcie w komentarzach :) 


Anna Kamińska

Komentarze

Popularne posty