***MÓJ PIERWSZY KSIĄŻKOWY TAG***


Po raz pierwszy robię książkowy tag. Na wstępie chciałabym wspomnieć, że ten znalazłam na blogu MAOBMAZE 
i spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam wziąć w nim udział. 
Zapraszam do dalszej zabawy wszystkich chętnych. Jestem ciekawa jakie odpowiedzi udzielilibyście Wy :)


1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Ciężko powiedzieć, ponieważ staram się nie ograniczać do jednego gatunku. Patrząc, jednak na książki, które do tej pory przeczytałam, w większości sięgam po kryminały i młodzieżówki. 


2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
Zdecydowanie chciałabym być, chociaż przez jeden dzień... Robertem Langdonem! To byłby niebezpieczny, ale i fascynujący dzień, pełen wrażeń.


3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?



4. Wolisz książki w wersji papierowej, e- booki czy audiobooki?
Najbardziej lubię czytać książki w wersji papierowej. Nic nie jest w stanie zastąpić ich zapachu i dźwięku szeleszczących kartek. Ostatnio czytam, jednak również dużo e - booków, ponieważ z pewnością zbankrutowałabym kupując wszystkie pozycje w wersji papierowej. 


5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
W moim przypadku była to seria książek napisana przez panią Rowling. Harry Potter oraz jego przyjaciele towarzyszyli mi przez cały okres dorastania. Pamiętam, jak czekałam z niecierpliwością na kolejną część w polskiej wersji językowej. Totalna magia!


6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?
W ostatnim czasie Gra pozorów Joanny Opiat - Bojarskiej. Lubię kryminały, jednak ten nie przekonał mnie do siebie. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, dlatego z pewnością sięgnę po jakąś inną jej książkę. Być może akurat ta pozycja była słaba. 


7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Ostatnio staram się czytać jedną książkę na raz, jednak czytanie kilku jednocześnie nie jest mi obce :)


8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Jak to typowa książkowa sroka wolę czytać swoje, ale nie pogardzę książkami z biblioteki.


9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od  swoich zainteresowań?
Był sobie pies! To piękna i wzruszająca książka, którą z chęcią poleciłabym każdemu.


10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Kilka razy się zdarzyło... :)


11. Czy ulegasz promocją cenowym na książki? Jeśli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
Ulegam tym dostępnym w Biedronce (9.99 zł za dobrą książkę - kto by się nie skusił niech pierwszy rzuci kamieniem). Kiedyś wyszłam z sześcioma książkami, a poszłam jedynie po wodę, także... 


12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
W swoich zbiorach na pewno chcę mieć Koran. Czekam, aż będzie dostępny w przystępnej cenie.


13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
Książki trzymane w biblioteczce liczą około 150 tytułów. Doliczając jeszcze te, które są w domu mamy i te, które dał mi teść i leżą jeszcze na strychu to można doliczyć drugie tyle. 


14. Co najpierw: książka czy ekranizacja.
Książka.


15. Co teraz czytasz?

Anna Kamińska

Komentarze

Popularne posty