KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE LIPCA 2017
Lipiec okazał się dla mnie rewelacyjnym miesiącem pod względem przeczytanych książek.
Zapraszam do zapoznania się z moim podsumowaniem czytelniczym tego miesiąca.
Książki pokazane są w takiej kolejności, w jakiej je czytałam :)
Tytuł: Wzgórze psów
Autor: Jakub Żulczyk
Wydawnictwo: Świat Książki
Uwielbiam twórczość Jakuba Żulczyka. Byłam bardzo ciekawa Wzgórza psów. Zastanawiam się czy spodoba mi się, równie mocno jak poprzednie przeczytane przeze mnie książki autora.
Nie zawiodłam się, a Wam mogę ją w stu procentach polecić.
Nie zawiodłam się, a Wam mogę ją w stu procentach polecić.
Recenzje znajdziecie tutaj: WZGÓRZE PSÓW
Tytuł: Bad Mommy
Autor: Tarryn Fisher
Wydawnictwo: SQN
Thriller psychologiczny, który na długo zapadnie Wam w pamięć.
Tarryn Fisher stworzyła trzy idealnie dopracowane postacie.
Jeszcze nie czytaliście? Koniecznie musicie to nadrobić!
Tarryn Fisher stworzyła trzy idealnie dopracowane postacie.
Jeszcze nie czytaliście? Koniecznie musicie to nadrobić!
Recenzje znajdziecie tutaj: BAD MOMMY
Tytuł: Żerca
Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Wydawnictwo: W.A.B.
Brakująca książka z Instagrama :)
Słowiański świat wykreowany przez Katarzynę Berenikę Miszczuk, po raz trzeci sprawił, że zatraciłam się w przygodach Gosławy i Mieszka.
Z niecierpliwością czekam na czwarty i niestety ostatni tom serii Kwiat paproci.
Z niecierpliwością czekam na czwarty i niestety ostatni tom serii Kwiat paproci.
Recenzje znajdziecie tutaj: ŻERCA
Tytuł: Czarne narcyzy
Autor: Katarzyna Puzyńska
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Nie będę się jakoś bardzo rozpisywać. Każdy kto poznał twórczość Pani Puzyńskiej wie, że seria Lipowo wciąga. Po raz ósmy przyjemne spotkanie z policjantami z Lipowa.
Recenzje znajdziecie tutaj: CZARNE NARCYZY
Tytuł: Buntowniczka z pustyni
Autor: Alwyn Hamilton
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Słyszałam wiele pozytywnych opinii o książce Alwyn Hamilton dlatego zdecydowałam się pójść za ciosem i kupić własny egzemplarz. Cóż, nie powiem, fabuła nie była najgorsza, jednak czegoś mi w niej brakowało. Z pewnością jednak sięgnę po Zdrajce tronu.
I może wtedy znajdę to "coś", czego nie znalazłam w pierwszym tomie.
Recenzja Buntowniczki z pustyni pojawi się na dniach, tak więc bądźcie czujni ;)
Tytuł: Love, Rosie
Autor: Cecelia Ahern
Wydawnictwo: Akurat
Pomysł na fabułę przyciągnął moją uwagę, mimo iż nie za bardzo jestem miłośniczką książek typu
new adult. Forma, którą zastosowała autorka sprawiła, jednak że książka bardzo mi się dłużyła.
Polecam w głównej mierze miłośnikom tego gatunku.
Reszta może się trochę przy niej wynudzić.
Recenzje znajdziecie tutaj: LOVE, ROSIE
Tytuł: Dygot
Autor: Jakub Małecki
Wydawnictwo: SQN
Książka, która wpada w pamięć, porusza czytelnika i daje do myślenia. Nie jest to "czytadło na jeden wieczór". Dla takich książek warto się zatrzymać; przemyśleć to, co autor chciałby nam przekazać. Piękna, ale i mroczna, mocna polska literatura.
Recenzje znajdziecie tutaj: DYGOT
Tytuł: Klątwa Przeznaczenia
Autor: Monika Magoska - Suchar, Sylwia Dubielecka
Wydawnictwo: Novae Res
Czytelnicze odkrycie roku. Książka, która ma wielu zwolenników, jednak budzi również ogromne kontrowersje. Osobiście - kupuję ją w całości i wyczekuję kontynuacji!
Recenzje znajdziecie tutaj: KLĄTWA PRZEZNACZENIA
Jeśli chodzi o autorki - Monika i Sylwia - UWIELBIAM WAS.
Jesteście przeuroczymi osobami. To miłe poznać Was, chociaż wirtualnie :)
Tytuł: Wotum nieufności
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Filia
Remigiusz Mróz udowadnia, że polska scena polityczna może być intrygująca.
Wspaniały początek cyklu W kręgach władzy.
Ciężko mi było odłożyć książkę choć na chwilę. Polecam!
Recenzje znajdziecie tutaj: WOTUM NIEUFNOŚCI
A Wy, co ciekawego czytaliście w lipcu?
Pochwalcie się w komentarzach :)
Anna Kamińska
Komentarze
Prześlij komentarz